Il Progetto

SRD 
Su fèstival literàriu "Sas Puntas" naschet in Tissi cun s'intentu de trisinare in s'initziativa editores, iscritores, letores, bloggers, giornalistas, libràrgios, crìticos literàrios, assòtzios e amministratzione pùblica.
S'idea de su Festival est sa de fraigare un eventu pro fàghere bìvere sa bidda e promòvere progetos artìsticos chi allegrent e inrichent sos tzitadinos, cun s'intentu de realizare duas dies suta s'insigna de sa letura e de sa sotzialidade pro iscreditare su logu comunu pro chi su chi est culturalmente de importu est tristu, a manera de inganatzire mescamente giòvanos a connòschere formas de arte chi potzant ispronare sa creatividade issoro e sa fantasia issoro, cosas chi in tempos modernos parent cunfinadas in s'àmbitu de sa retza. 
Sas istòrias in su tzentru de sos eventos de su fèstival ant a èssere contadas, in ue possìbile, dae sos autores matessi, a traesse leturas e interpretatziones poèticas. S'idea de su Fèstival est sa de fàghere bìvere sos logos istòricos de sa colletividade (Ex Mà e pratzas de sa bidda), ma finas logos de s'Istòria nostra, che a su situ de s'Ipogeu Sas Puntas. 
Su Fèstival est cumpostu dae prus momentos, dae dibatas, addòbios, intramesas musicales, installatziones e mustras, in sa prospetiva de una sinergia intre sas formas artìsticas diversas, in un'atmosfera de festa chi punnat a trisinare impare totu sas fàscias de edade, in un'intritzu culturale cun prus isfatziddaduras. Sos ispetàculos vàrios chi s'ant a acumprire in intro de su Fèstival ant a èssere lìberos e in de badas, a fines de rèndere atzessìbile rapresentatziones chi a sòlitu si cunsìderant "de élite". 


ITA
Il Festival Letterario “Sas Puntas” nasce a Tissi con l’intento di coinvolgere nell’iniziativa editori, scrittori, lettori, blogger, giornalisti, librai, critici letterari, associazioni e amministrazione pubblica.
L’idea del Festival è quella di creare un evento per far vivere il paese e promuovere progetti artistici che allietino e arricchiscano i cittadini, con l’intento di realizzare due giornate all’insegna della lettura e della socialità per far sì che venga sfatato il luogo comune per cui ciò che è culturalmente rilevante è triste, in modo da invogliare soprattutto i giovani a conoscere forme d’arte che possano stimolare la loro creatività e la loro fantasia, cose che ai tempi moderni sembrano relegate nell’ambito della rete. 
Le storie al centro degli eventi del festival saranno raccontate, ove possibile, dagli stessi autori, attraverso letture e interpretazioni poetiche. L’idea del Festival è quella di far vivere i luoghi storici sia della collettività (Ex Mà e le piazze del paese), sia i luoghi della nostra storia, come il sito dell’Ipogeo Sas Puntas. 
Il Festival è composto da diversi momenti, da dibattiti, incontri, intermezzi musicali, installazioni e mostre, nell’ottica di una sinergia tra diverse forme artistiche, in un’atmosfera di festa che mira a coinvolgere tutte le fasce di età, in un intreccio culturale di diverse sfaccettature. I vari spettacoli che si svolgeranno all’interno del Festival saranno liberi e gratuiti, questo al fine di rendere accessibili rappresentazioni che solitamente sono considerate “d’élite”. 

Nessun commento

Powered by Blogger.